Федоренко, Ірина АнатоліївнаБатюк, Кирило Олександрович2018-11-162018-11-162017Федоренко І. А. Практичні аспекти управління зовнішньоекономічною діяльністю вітчизняних підприємств / І. А. Федоренко, К. О. Батюк // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 54 (1257). – С. 149-152.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38446У статті розкрита сутність поняття зовнішньоекономічна діяльність підприємства. Проаналізовано стратегічні підходи до формування маркетингового комплексу та зв'язок цього поняття з розробкою товарної політики на локальному і глобальному рівнях. Запропонована стратегія диференціації для ЗАТ "АВК" з урахуванням конкурентних переваг для кондитерської галузі.The article reveals the essence of the concept of foreign economic activity of the enterprise. The strategic approaches to the formation of the marketing complex and the connection of this concept with the development of commodity policy at the local and global levels are analyzed. The strategy of differentiation for JSC "AVK" is offered taking into account competitive advant ages for the confectionery industry.ukкоефіцієнт ризикузміна валютисистема контролюстратегічний планефективністьforeign traderisk ratiochange the currencymanagement mechanismcontrol systemstrategic planperformanceПрактичні аспекти управління зовнішньоекономічною діяльністю вітчизняних підприємствPractical aspects of management of foreign economic activity of the enterpriseArticlehttps://orcid.org/0000-0001-7826-7248