Анічкіна, Ірина ОлександрівнаЛарка, Людмила Сергіївна2019-12-032019-12-032019Анічкіна І. О. Маркетингова стратегія в системі менеджменту підприємства / І. О. Анічнкіна, Л. С. Ларка // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали 7-ї наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 15 листопада 2019 р. = Actual problems of industrial economy and logistics development : materials of 7th sci. and practical conf. with intern. participation, November 15th, 2019. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 78-80.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43200Досліджено взаємозв'язки маркетингової стратегії з основними функціональними підсистемами управління підприємством.ukмаркетингова стратегіядослідження ринкууправління підприємствомМаркетингова стратегія в системі менеджменту підприємстваArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464