Сінческул, І. Л.Ларка, Микола Іванович2015-04-202015-04-202011Сінческул І. Л. Управління лояльністю споживачів як одна з основних задач управління взаємовідносинами з клієнтами / І. Л. Сінческул, М. І. Ларка // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 26. – С. 200-203.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/14325У статті розглядаються поняття «лояльність клієнта», яке вважається одним з основних елементів концепції маркетингу взаємовідносин, типи лояльності та підходи до визначення лояльності клієнтів. Визначено основні фактори, які необхідно враховувати при аналізі поведінки клієнтів в рамках управління взаєминами з ними.This article discusses the concept of "customer loyalty" as a core element of the concept of relationship marketing approaches to the definition of customer loyalty. Identifies the key factors to consider when analyzing the behavior of customers in the management of relationships with them.ukмаркетинг взаємовідносинуправління взаємодієюзадоволеність клієнтівтрансакціїстратегія управліннябізнесУправління лояльністю споживачів як одна з основних задач управління взаємовідносинами з клієнтамиArticle