Жарченко, К. М.Пічугіна, Тетяна Сергіївна2014-04-282014-04-282013Жарченко К. М. Особливості формування політики просування підприємства ПАТ «Роганська картонна фабрика» на зовнішній ринок / К. М. Жарченко, Т. С. Пічугіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 24 (997). – С. 36-40.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5768Статтю присвячено вивченню теоретичних основ політики просування продукції та розробці практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності просування продукції підприємства ПАТ «Роганська картонна фабрика» на зовнішні ринкиThe article is sanctified to the study of theoretical bases of advancement of products and development of practical recommendations in relation to the increase of efficiency of advancement of products of enterprises JSC «Rogan cardboard factory» to the foreign marketsukмаркетингові комунікаціїметоди просування товаріврекламастимулювання збутуперсональний продажadvancement of productsmarketing communicationsmethods of advancement of commoditiesadvertisementsales promotionpersonal saleОсобливості формування політики просування підприємства ПАТ «Роганська картонна фабрика» на зовнішній ринокArticle