Szabolcs, Nagy2024-10-252024Szabolcs Nagy Consumer behavior in relation to social enterprises and organizations implementing social innovation / Nagy Szabolcs // Вісник Національного технічного університету "ХПІ" (економічні науки) = Bulletin of the National Technical University "KhPI" (economic sciences) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – № 3. – P. 93-101.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82764This paper examines the growing role of social enterprises, which prioritize both social and environmental goals alongside profit. Despite the increasing prominence of social enterprises, the factors influencing consumer behavior towards them are under-researched. This paper seeks to fill that gap by reviewing the literature on consumer behavior and social enterprises, focusing on the role of social innovation. Through a systematic literature review, it identifies key factors influencing consumer engagement, including ethical concerns, perceived social impact, trust, and transparency. This study contributes to the growing body of literature on social innovation and consumer behavior, offering insights for both academics and practitioners seeking to enhance the relationship between consumers and socially innovative organizations.У статті досліджується зростаюча роль соціальних підприємств, які надають перевагу не тільки прибутку, але й соціальним, і екологічним цілям. Незважаючи на зростаючу популярність соціальних підприємств, фактори, що впливають на поведінку споживачів щодо них, недостатньо досліджені. Ця стаття намагається заповнити цю прогалину шляхом огляду літератури про поведінку споживачів і соціальні підприємства, зосереджуючись на ролі соціальних інновацій. Завдяки систематичному огляду літератури він визначає ключові фактори, що впливають на залучення споживачів, включаючи етичні проблеми, сприйнятий соціальний вплив, довіру та прозорість. Це дослідження сприяє зростанню обсягу літератури про соціальні інновації та поведінку споживачів, пропонуючи ідеї як для науковців, так і для практиків, які прагнуть покращити відносини між споживачами та соціально інноваційними організаціями.ensocial enterprisessocial innovationconsumer behaviorсоціальні підприємствасоціальні інноваціїповедінка споживачівConsumer behavior in relation to social enterprises and organizations implementing social innovationПоведінка споживачів щодо соціальних підприємств та організацій, що впроваджують соціальні інноваціїArticlehttps://doi.org/10.20998/2519-4461.2024.3.93https://orcid.org/0000-0002-1886-0848