Мехович, Сергій АнатолійовичЛинник, Олена ІванівнаКучіна, Світлана ЕдуардівнаДьякова, Наталія МиколаївнаВерютіна, Вікторія Юріївна2024-01-112024-01-112023Підтримка інноваційних стартапів маркетинговими засобами [Електронний ресурс] / С. А. Мехович [та ін.] // Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 27-28 листопада 2023 р. / орг. ком.: О. І. Маслак [та ін.] ; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Кременчук : КрНУ, 2023. – С. 743-747. – URL: http://econ.kdu.edu.ua/files/files/zbirnyk_2023.pdfhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72860В доповіді доведено, що труднощі в просуванні нової продукції на зарубіжний ринок пов'язані, перш за все, з ризиком неприйняття потенційними споживачами. Це може стати проблемою для будь-якої компанії, але особливо це актуально для ринку нових високотехнологічних товарів. Високотехнологічні продукти мають такі особливості, як коротший життєвий цикл, вони вимагають від своїх клієнтів нових навичок і знань. Як правило, ці товари мають складні для визначення межі свого сегмента ринку і тут складніше побудувати ціноутворення.ukінноваційна діяльністьринокбізнес-планимаркетингінтелектуальна власністьстартапиПідтримка інноваційних стартапів маркетинговими засобамиArticle