Мехович, Сергій АнатолійовичСмагло, К. І.2024-03-182024-03-182021Мехович С. А. Ефективність міжнародної рекламної кампанії підприємства та її особливості / С. А. Мехович, К. І. Смагло // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 29-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2021, [18-20 травня 2021 р.] : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : Планета-Прінт, 2021. – С. 141.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/75699enadvertisingadvertising campaignsmanagement of advertising campaignsрекламарекламні кампаніїуправління рекламними компаніямиЕфективність міжнародної рекламної кампанії підприємства та її особливостіArticle