Маковоз, Оксана Сергіївна2023-03-112023-03-112022Маковоз О. С. Методологія дизайн-мислення як інструмент бізнес-стратегії [Електронний ресурс] / О. С. Маковоз // Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики : зб. матеріалів 11-ї міжнар. наук.-практ. конф., 09-10 вересня 2022 р. / уклад.: Р. В. Грінченко, Ю. А. Єгупов, О. С. Кічук ; Одес. нац. екон. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Одеса, 2022. – С. 127-128. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/63141.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/63141У сучасному світі стратегія ґрунтується на інноваційному всебічному дизайні бізнесу. У переважній більшості досліджень розглянуто дизайн-мислення як один із головніших елементів просування інновацій, проведено вивчення теоретичних основ дизайн-мислення. Сучасні умови господарювання вітчизняного бізнесу знаходиться у активному пошуку найкращого способу задоволення потреб своїх клієнтів, що вимагають від господарюючих суб’єктів не тільки знань, ідей, технологій, а й розвитку єдиної національної системи та концепції стратегії бізнесу. Дизайн-мислення є інструментом нових втілень і змін бізнесу в інноваційному напрямку. У зв’язку з цим освоєння методології дизайн-мислення має великий ефект в прискоренні інноваційного розвитку країни, допомагає реконструювати існуючі підприємства, змінює інфраструктуру ринку та найголовніше є одним з ефективних способів вдосконалення бізнесу. Методологія дизайн-мислення виступає інструментарієм інноваційної бізнес-стратегії. Використовуючи методологію дизайн-мислення, інноваційні підприємства отримують додаткові конкурентні переваги та мають більше шансів на успіх.ukдизайн-мисленнябізнес-проєктметодологіїбізнесінноваціїстратегіїМетодологія дизайн-мислення як інструмент бізнес-стратегіїThesishttps://orcid.org/0000-0001-8728-1500