Заруба, Віктор ЯковлевичЧмерук, Тарас2023-12-282023-12-282023-10-20Заруба В. Маркетингове інформаційно-аналітичне забезпечення планування виробництва на підприємстві [Електронний ресурс] / Віктор Заруба, Тарас Чмерук // Маркетинг в Україні : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 20 жовт. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана [та ін.] ; [ред. кол.: Федорченко А. В. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 209–211. – Назва з титул. екрану. – URL: https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/41397https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72359Однією з актуальних проблем менеджменту є управління виробничими ресурсами підприємств із метою забезпечення їх збалансованості з попитом. Підвищення ефективності планування виробництва за рахунок розвитку його маркетингового інформаційно-аналітичного забезпечення потребує наступних заходів: - створення організаційно-методичного забезпечення планування виробництва як загально функціонального завдання менеджменту підприємства; - удосконалення концептуальних моделей оптимізації обсягів виробництва в умовах неповністю визначених обсягів майбутніх замовлень на продукцію підприємства; - розробка методів дослідження попиту і прогнозування його обсягу як неповністю визначеної величини; - дослідження критеріїв вибору обсягів виробництва з урахуванням суб'єктивних переваг осіб, що приймають рішення, відносно існуючих ризиків і вигід.ukплануванняопераційний ефектполітика операційної активностіобсяги виробництвазбір замовленьМаркетингове інформаційно-аналітичне забезпечення планування виробництва на підприємствіMarketing information-analytical supply of production planning at the enterpriseArticle