Стригуль, Лариса СтаніславівнаНіколаєва, Олександра2025-01-212024-12Ніколаєва О. О. Сутність діджиталізаціїї в індустрії туризму / Ніколаєва О. О., Стригуль Л. С. // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р., м. Харків : у 2 ч. Ч. 2 / прогр. ком.: Марченко А. П. [та ін.] ; орг. ком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 243-244.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85460У сучасному ринковому середовищі процес діджиталізації є одним із ключових рушіїв економічного зростання для бізнесу та суспільства в цілому. Зміни у зовнішньому середовищі, такі як технологічні трансформації, вдосконалення інформаційних процесів та поява нових споживчих потреб, стимулюють розвиток діджиталізації в усьому світі. Диджиталізація — це процес перетворення та впровадження цифрових технологій, щоб оптимізувати діяльність та автоматизувати бізнес-процеси, покращити комунікацію зі споживачами та підвищити ефективність господарської діяльності. Інформатизоване суспільство створює нові вимоги та можливості для життя та роботи людини. Люди, які працюють в готельно-ресторанному бізнесі, повинні бути в курсі останніх технологічних тенденцій, оскільки в цій галузі дуже багато конкурентів. Це означає, що ті, хто не може адаптуватися, швидко відстають від готельних і туристичних компаній, які швидко впроваджують нові ідеї та підходиukсфера гостинностіготельно-ресторанний бізнесдіджиталізаціятаргетована рекламаСутність діджиталізаціїї в індустрії туризмуArticle