Нікіфорова, Н. Й.Дмітрієва, О. А.2017-10-232017-10-232009Нікіфорова Н. Й. Оцінка конкурентоспроможності промислового підприємства на основі концепції маркетингу / Н. Й. Нікіфорова, О. А. Дмітрієва // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2009. – № 36. – С. 98-103.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32202Визначено основні фактори конкурентоспроможності підпрмємства на основі концепції маркетингу. Здійснено оцінку рівня конкурентоспроможності підприємства мясопереробної галузі.Major factors of enterprise competitiveness on the basis of the marketing concept are defined. Level of enterprise competitiveness the enterprise is estimated.ukринокконкурентні перевагимаркетингова оцінкаконкурентна базаОцінка конкурентоспроможності промислового підприємства на основі концепції маркетингуArticle