Дрепін, Іван МиколайовичРайко, Діана Валеріївна2023-12-082023-12-082023Дрепін І. М. Формування унікальних переваг для просування промислових продуктів на ринок [Електронний ресурс] / І. М. Дрепін, Д. В. Райко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 28-30 листопада 2023 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 415.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71633ukпромислові продуктиринокторгівлямаркетингові стратегіїФормування унікальних переваг для просування промислових продуктів на ринокArticlehttps://orcid.org/0009-0005-1148-6899https://orcid.org/0000-0002-9307-103X