Пігарєва, Карина Валеріївна2015-04-072015-04-072014Пігарєва К. В. Взаємодія класичних та інноваційних методів навчання як фактор особистісного розвитку майбутнього фахівця / К. В. Пігарєва // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. : матер. Всеукраїнської наук.-практ. конф. "Психолого-педагогічні аспекти формування управлінського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика", 22 жовтня 2014 р. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – Вип. 40-41 (44-45). – С. 386-395.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/14028Стаття присвячена актуальним перспективам взаємодії традиційних та інноваційних методів навчання студентів. Проведено аналіз класичного та інноваційного методичного інструментарію, що використовується викладачами. Обґрунтовані переваги застосування синтезу класичних та інноваційних методів в порівнянні з переважанням одного з цих типів в процесі підготовки майбутніх фахівців.The article is devoted to the prospects of the interaction of traditional and innovative methods of teaching students. The analysis of classical and innovative methodological tools using by teachers of high schools is given. The article proves advantages of application of synthesis of classic and innovative methods in comparison with the predominance of one of these types in the training of future specialists.ukпідготовка професійнапідготовка кадрівтехнології інформаційнілекціяeducationtraininglecturevisual methodsinformation technologiesВзаємодія класичних та інноваційних методів навчання як фактор особистісного розвитку майбутнього фахівцяInteraction of classical and innovative methods specialist of teaching as a factor of personal development of future specialistArticle