Левіна, М. О.2016-09-212016-09-212010Левіна М. О. Теоретичні основи комплексу маркетингу / М. О. Левіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2010. – № 5. – С. 70-75.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/23340Розглянуто теоретичні питання поняття «комплекс маркетингу». Досліджено розвиток концепції «4Р» та нові концепції в еволюції комплексу маркетингу.The theoretical question of the term "marketing mix" are considered. The development of the concept "4P" and new concepts in the evolution of marketing are investigated.ukінструменти маркетингууправління маркетингомпродуктцінарозподілпросуванняТеоретичні основи комплексу маркетингуArticle