Мороз, В. С.Райко, Діана Валеріївна2021-06-292021-06-292009Мороз В. С. Визначення інструментів маркетингових комунікацій та заходів, які сприятимуть досягненню проактивних цілей підприємства / В. С. Мороз, Д. В. Райко // III Університетська науково-практична студентська конференція магістрантів Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" : тези доп., 14-16 квітня 2009 р. : у 4 ч. Ч. 1. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – С. 71-72.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53296ukбюджетреакції ринкурекламаособистий продажВизначення інструментів маркетингових комунікацій та заходів, які сприятимуть досягненню проактивних цілей підприємстваArticle