Романовський, Олександр ГеоргійовичБутенко (Солодовник), Тетяна Олександрівна2016-09-212016-09-212009Романовський О. Г. Педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів / О. Г. Романовський, Т. О. Бутенко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2009. – № 3. – С. 86-93.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/23316В статті розглядаються різноманітні підходи до поняття "педагогічні умови", виділяються умови, що сприяють формуванню комунікативної компетентності майбутніх інженерів, а саме: особистісно-орієнтований підхід в навчанні, моделювання реальних професійних і виробничих умов спілкування, та підбір навчальних завдань і вправ, спрямованих на підвищення комунікативної активності студентів.In the article authors examine the different approaches to a concept "Pedagogical terms" and select terms that promote forming of communicative competence of future engineers, such as: personality oriented approach in teaching, design of the real profossional and production terms of communication and selection of educational tasks and exercises, directed on the increase of communicative activity of students.ukпідготовка фахівцівосвіта технічнапроцес навчально-виховнийпідхід особистісно орієнтованийспілкування педагогічнемоделювання ситуаційПедагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх інженерівPedagogical terms of forming of communicative competence of future engineersArticle