Хворост, Микола Васильович2015-01-092015-01-092006Хворост М. В. Тягова асинхронна електропередача метровагона підвищеної ефективності / М. В. Хворост // Електротехніка і Електромеханіка = Electrical engineering & Electromechanics. – 2006. – № 5. – С. 71-76.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11230Запропонована структура тягової асинхронної електропередачі метровагона потужністю 1000 кВт дозволяюча при напрузі живлення 1500 В реалізувати концентровану систему тяги п'ятивагонних метропоїздів по схемі "два головні обмоторені вагони з кабінами управління в голові і хвості поїзда та три причепні вагони в середині". Показано, що к.к.д. запропонованої тягової асинхронної електропередачі навіть при використанні вузлів захисту від струмів короткого замикання тягових двигунів при відмовах в інверторі напруги буде не нижче за 0,92 при частоті широтно-імпульсної модуляції інвертора 3 кГц.The paper presents a propulsion asynchronous transmission structure for a 1000 kW underground carriage that allows implementing a combined propulsion system for five-carriage underground trains for feeding voltage of 1500 V with the following scheme: two head motorized carriages with driving compartments at the head and at the tail of the train with three other carriages between. It is shown that efficiency of the propulsion asynchronous transmission scheme introduced exceeds 0.92 at inversion pulse- width modulation frequency of 3 kHz even with utilization of current limiting units under voltage inversion failure.ukекспуатація метропоїздівтехнічне обслуговування метропоїздівтягові електроприводирухомий складfive-carriage underground trainefficiencypropulsion asynchronous transmissionТягова асинхронна електропередача метровагона підвищеної ефективностіPropulsion asynchronous transmission of a high-efficiency underground carriageArticle