Ткачова, Надія ПетрівнаПерерва, Петро Григорович2022-05-232022-05-232022Ткачова Н. П. Стратегія бренду для забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємства / Н. П. Ткачова, П. Г. Перерва // Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 березня 2022 р. / Київ. ун-т культури ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. – Київ : ВЦ КНУКіМ, 2022. – Ч. 2. – С. 83-85.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56948Обґрунтовано, що основним елементом конкуренції на ринку є продукт або продукт, за допомогою якого споживач задовольняє свої потреби, а виробник отримує необхідний йому дохід, тому конкурентоспроможність продукту, а не виробника або галузі, є основною концепцією конкуренції.ukбрендінгвартістьефективністьринокмаркетингпромислові підприємстваСтратегія бренду для забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємстваThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329