Назаренко, Станіслав МиколайовичПерерва, Петро Григорович2022-04-182022-04-182022Назаренко С. М. Обґрунтування принципів маркетингу аутсорсингу інформаційних технологій / С. М. Назаренко, П. Г. Перерва // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 лютого 2022 р. – Рівне : Зень О., 2022. – С. 221-222.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56486Доведено, що інформаційний продукт – добре структурована, об'єктивна та досить повна інформація, перероблена та складена експертом, професіоналом у своїй сфері. В цьому сенсі мають велике теоретико-практичне значення певні характерні особливості інформаційного продукту.ukінформаційні технологіїаутсорсингмаркетингпринципи розвиткуОбґрунтування принципів маркетингу аутсорсингу інформаційних технологійThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329