Tamas, Bako2025-01-022024Tamas B. Mapping the social innovation activities of SMES and identifying hindering and supporting factors for intensifying these activities / Bako Tamas // Вісник Національного технічного університету "ХПІ" (економічні науки) = Bulletin of the National Technical University "KhPI" (economic sciences) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – № 4. – С. 85-89.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84809Attempts to define and conceptualize social innovation have been presented in various studies, leading to academic disagreement regarding the scope of the concept. From the European Union's policy perspective, the concepts of social entrepreneurship and social innovation are significant because they respond to the cohesion needs of a given society, serving as objectives for both public policy and civil society initiatives. Corporate social responsibility (CSR) has been defined differently by various researchers. While CSR is a corporate concept, corporations are led by individuals, and CSR is primarily reflected in their decisions, perspectives, and behaviors. In a previous study, my colleague and I examined issues related to corporate social responsibility through a one-time survey conducted with 43 companies based in or having a branch in Hungary.Спроби визначення та концептуалізації соціальних інновацій були представлені в різних дослідженнях, що призвело до академічних розбіжностей щодо обсягу цього поняття. З точки зору політика Європейського Союзу, концепції соціального підприємництва та соціальних інновацій є важливими, оскільки вони відповідають потребам згуртованості даного суспільства, слугуючи цілями як для державної політики, так і для ініціатив громадянського суспільства. Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) різними дослідниками визначається по-різному. У той час як КСВ є корпоративною концепцією, корпорації очолюють приватні особи, і КСВ в першу чергу відображається в їхніх рішеннях, поглядах і поведінці. У попередньому дослідженні ми з колегою розглянули питання, пов'язані з корпоративною соціальною відповідальністю, за допомогою одноразового опитування, проведеного серед 43 компаній, що базуються в Угорщині або мають філію.ensocial innovationsocial entrepreneurshipcorporate social responsibilityleadershipсоціальні інноваціїсоціальне підприємництвокорпоративна соціальна відповідальністьлідерствоMapping the social innovation activities of SMES and identifying hindering and supporting factors for intensifying these activitiesКартографування соціально-інноваційної діяльності МСП та виявлення стримуючих і допоміжних факторів для активізації цієї діяльностіArticlehttps://doi.org/10.20998/2519-4461.2024.4.85