Пасько, М. І.Пермінова, А. О.2016-09-222016-09-222010Пасько М. І. Комунікативна діяльність підприємств в процесі прийняття рішення про покупку / М. І. Пасько, А. О. Пермінова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2010. – № 5. – С. 86-91.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/23351У статті розглянуто процес прийняття рішення про покупку для підприємств з точки зору комунікативної політики підприємства, розроблено структурну схему процесу комунікації між продавцем та покупцем, яка враховує, що обидві сторони комунікації є підприємствами.Article is devoted to the process of making purchase decision for the enterprises from the point of communication politic of the enterprise, was developed the structural scheme of the communication process between buyer and seller, which is considering that both sides of communication are enterprises.ukможливості виробництваконкуренціямаркетингові комунікаціїпроцес комунікаціїкритерії маркетингукомунікативні заходиКомунікативна діяльність підприємств в процесі прийняття рішення про покупкуArticle