Линник, Олена ІванівнаПерерва, Петро ГригоровичБударина, Людмила Геннадіївна2024-07-052024-07-052024Линник О. І. Стартап проектування в сфері міжнародного інноваційного підприємництва [Електронний ресурс] / О. І. Линник, П. Г. Перерва, Л. Г. Бударіна // Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. – T. 1. – C. 463-465. – URL: https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30160, вільний (дата звернення 05.07.2024 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79114В доповіді доведено, що стартап у сфері міжнародного інноваційного підприємництва вимагає уважного планування, стратегічного підходу та інноваційного мислення. Пропонуємо п’ять основних кроків до успішної реалізації стартап-проектів в сфері міжнародного інноваційного підприємництва: визначення ідеї та місії; розробка бізнес-плану; розробка продукту або послуги; маркетинг та продажі, розширення та масштабування. Плануються кроки щодо виходу на нові міжнародні ринки та розвитку партнерських відносин. Здійснюється масштабування бізнесу, для чого йде розвиток підприємства, залучення більше клієнтів, вдосконалення продукту та розширення команди.ukстартапиміжнародний бізнесінноваційна діяльністьефективністьпідприємстваСтартап проектування в сфері міжнародного інноваційного підприємництваArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329