Рахова, ЄлизаветаЛарка, Людмила Сергіївна2024-07-092024-07-092024Рахова Є. С. Роль маркетингового потенціалу підприємства в системі антикризового менеджменту / Є. С. Рахова, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 871.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79198Сформульовано ключову умову підвищення ефективності стратегії управління потенціалом підприємства. Проаналізовано місце стратегії управління маркетинговим потенціалом підприємства у стратегічному наборі підприємства. Визначено маркетинговий інструментарій, який сприяє посиленню маркетингового потенціалу підприємства у межах концепції антикризового управління.ukмаркетинговий потенціалантикризовий менеджментстратегіяцільовий ринокмісткість ринкумаркетинговий інструментарійРоль маркетингового потенціалу підприємства в системі антикризового менеджментуArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464