Ткаченко, Лідія Іванівна2015-11-112015-11-112014Ткаченко Л. І. Праксеологія творчості у розвитку особистості: синергетичний підхід / Л. І. Ткаченко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2014. – № 3. – С. 63-68.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18072У статті подано сучасне розуміння творчості та умов її здійснення як чинника розвитку особистості. До факторів, які нині вважають визначальними для здійснення творчої діяльності, належать відкритість, толерантність, демократичність та ін. Забезпечення цього в освітній системі можливе з позицій синергетики як філософсько-методологічного підґрунтя її реформування.The article reveals the conditioning process of personality development methodology synergistic approach; turns understanding the modern concept of content creation and development of personality in art praxis as synergetic system and outline the conditions for its implementation.ukпринципи реформування освітитворча діяльністьосвітня системаpraxeology of creativenesspersonality developmentsynergistic approachПраксеологія творчості у розвитку особистості: синергетичний підхідPraxeology of creativeness in personality development: synergetics approachArticle