Гімаєва, Юлія Азгатівна2013-06-052013-06-052012Гімаєва Ю. А. Соціометрична популярність й інтелект дівчаток та хлопчиків очима вчителя молодших класів / Ю. А. Гімаєва // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. - № 4. - С. 23-31.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/575Стаття присвячена питанню сприйняття вчителем молодшокласників - дівча­ток і хлопчиків - в аспекті їх розумового розвитку і популярності серед однолітків. Очікування й оцінки з боку вчителя можуть залежати від статі дитини. Змістом роботи є аналіз кореляційних зв'язків між соціометричним статусом, об'єктивними оцінками розвитку інтелекту дівчаток і хлопчиків та оцінками їх розумового розвитку, поведінкових, емоційних, вольових та інших проявів самими вчителями в 1-му, 2-му та 3-му класах. Виокремлено факторні структури оцінок і зв'язку, що характеризують як дітей вцілому, так і окремо дівчат і хлопців.ukпопулярністьшкільний вікінтелектуальний розвитокСоціометрична популярність й інтелект дівчаток та хлопчиків очима вчителя молодших класівArticle