Коваленко, В. В.Івахненко, Андрій Володимирович2024-02-152024-02-152023Коваленко В. В. Роль соціокультурних аспектів у побудові успішної стратегії міжнародного просування продукції підприємства [Електронний ресурс] / В. В. Коваленко, А. В. Івахненко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 28-30 листопада 2023 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 371-372.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/74118ukміжнародна стратегія просування продукціївплив соціальних аспектіввплив культурних відмінностейглобальний підхідРоль соціокультурних аспектів у побудові успішної стратегії міжнародного просування продукції підприємстваArticle