Ігнатюк, Ольга Анатоліївна2021-12-282021-12-282011Ігнатюк О. Теоретичний аспект творчого саморозвитку викладача / О. Ігнатюк // Педагогічні науки : зб. наук. пр. = Pedagogical Sciences : сoll. of sci. works / гол. ред. М. Степаненко. – Полтава : ПНПУ, 2011. – Вип. 3. – С. 17-21.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55491Висвітлено проблему особистісно-професійного розвитку й удосконалення особистості педагога. Проаналізовано різні підходи до розгляду педагогічної категорії "творчий саморозвиток педагога", акцентовано увагу на критеріях ефективності цього процесу.A problem of personal and professional development and perfection of a pedagogue’s personality is considered. The various approaches to consideration of a pedagogical category “creative self-development of a teacher” are analysed; the most att ention is paid to criteria of effi ciency of this process.ukособистістьособистісно-професійний потенціалпедагогпрофесіоналізмтворчий саморозвитоксамовдосконаленняpersonpersonal and professional potentialpedagogueprofessionalismcreative selfdevelopmentself-perfectionТеоретичний аспект творчого саморозвитку викладачаTheoretical aspect of creative self-development of a teacherArticle