Ілляшенко, Сергій МиколайовичГладенко, Ю. М.2020-05-042020-05-042018Ілляшенко С. М. Туристичний імідж регіону: структура, підходи до оцінки та управління [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, Ю. М. Гладенко // Людина, яка подорожує: постнекласична парадигма наукових досліджень туризму : матеріали Методологічного міждисциплінарного інтернет-семінару, 17 квітня 2018 р. / заг. ред. Г. П. Скляр. – Електрон. текст. дані. – Полтава, 2018. – С. 38-44. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – Режим доступу: http://tourism.puet.edu.ua/files/049-1222.pdf, вільний (дата звернення 04.05.2020 р.)https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/46039ukсвітовий ринок туристичних послугекономіка Україниісторичний іміджконкурентоспроможністьТуристичний імідж регіону: структура, підходи до оцінки та управлінняThesishttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788