Перерва, Петро ГригоровичШомош, Верес МаріаннГладенко, Іван ВасильовичТоважнянський, Вячеслав Леонідович2014-06-052014-06-052012Маркетингове забезпечення моніторингу інноваційного розвитку підприємства / П. Г. Перерва, В. М. Шомос, І. В. Гладенко, В. Л. Товажнянський // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – № 16. – С. 24-29.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7235Розглянуто методичні підходи до інтерпретації результатів інноваційної діяльності машинобудівного підприємства. Запропоновано рівнів стану інноваційної діяльності, кожний з яких має свою характеристику та програму заходів по його збереженню або зміні.The methodical going is considered near interpretation of results of innovative activity of machine-building enterprise. It is offered levels of the state of innovative activity, each of which has the description and program of measures on his saving or change.ukмаркетингові стратегіїмоніторингінноваційна діяльністьінноваційний розвитокекспертні оцінкиефективінстьМаркетингове забезпечення моніторингу інноваційного розвитку підприємстваArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329