Міщенко, М. П.Хавіна, Ірина Валер'ївна2017-05-102017-05-102017Міщенко М. П. Психологічні особливості страхів і тривожності у дітей дошкільного віку / М. П. Міщенко, І. В. Хавіна // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – Вип. 46 (50) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених : "Психолого-педагогічні аспекти формування управлінського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика", 21 жовтня 2016 р. – С. 18-31.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29201У статті розкривається особливості страхів і тривожності у дітей дошкільного віку в залежності від їх рівня розвитку. Дається визначення поняттю страху та тривожності. Розглянуто класифікації страхів їх види та різновиди. Виявлено особливості та динаміка прояви страхів і тривожності у дітей дошкільного віку.The article reveals the peculiarities of fear and anxiety in preschool children depending on their level of development. The definition of the concept of fear and anxiety. The classification of fears of their species and varieties. The features and dynamics of manifestations of fear and anxiety in children of preschool age.ukрівень розвиткупоняття страхкласифікація страхівдинаміка прояви страхівfearanxietypreschool ageПсихологічні особливості страхів і тривожності у дітей дошкільного вікуArticlehttps://orcid.org/0000-0001-9038-0892