Воліков, В. В.Ларка, Микола Іванович2019-02-182019-02-182012Воліков В. В. Формування системи факторів впливу на розвиток торгової марки / В. В. Воліков, М. І. Ларка // Стратегія інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта : зб. матеріалів 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 11-14 квітня 2012 р. / ред.: П. Г. Перерва, О. Д. Матросов, О. І. Савченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – С. 227-229.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39731ukбрендспоживачіпреміум-брендексклюзивриноктоварФормування системи факторів впливу на розвиток торгової маркиThesis