Illiashenko, Sergii2021-12-172021-12-172021Illiashenko S. M. Marketing communication policy in the management system of innovative development of enterprises [Electronic resource] / S. M. Illiashenko // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December 2021. – Electronic text data. – Bielsko-Biala, 2021. – P. 89-91. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55330.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55330The obtained results deepen foundations of innovative management in terms of development of methodology of formation of marketing communication policy of the main types of innovative development strategies of an enterprise.Отримані результати розвивають засади інноваційного менеджменту у частині поглиблення і розвитку методологічних засад формування маркетингової комунікативної політики основних типів стратегій інноваційного розвитку підприємства.enmarketing of innovationscommunication policyinnovative developmententerprise managementмаркетинг інноваційкомунікаційна політикаінноваційний розвитокуправління підприємствомMarketing communication policy in the management system of innovative development of enterprisesМаркетингова комунікаційна політика в системі управління інноваційним розвитком підприємствThesishttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788