Ілляшенко, Сергій МиколайовичКолодка, Анна Віталіївна2021-04-162021-04-162012Ілляшенко С. М. Імідж організації як економічна категорія: сутність, зміст, основні етапи формування / С. М. Ілляшенко, А. В. Колодка // Прометей : регіонал. зб. наук. пр. – Донецьк : Юго-Восток, 2012. ‒ Вип. 2 (38). ‒ 14 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52216У статті проведено аналіз підходів по визначення поняття іміджу організації, порівняно особливості та відмінності стереотипу та іміджу, розглянуто процес формування іміджу та параметри, які характеризують стан корпоративного іміджу організації, уточнені принципи формування іміджу на різних етапах розвитку організації.In the article analysed the approaches to organization image definition, compared the features and differences of stereotype and image, considered the process of image formation and the parameters that characterize organization corporate image state , specified the image formation principles at different stages of organization development.ukкорпоративний іміджстереотипиіміджева політикакорпоративна ідентичністьcorporate imagestereotypecorporate identityimaginary policyІмідж організації як економічна категорія: сутність, зміст, основні етапи формуванняArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788