Гаврись, Олександр МиколайовичАнтоненко, Марина Анатоліївна2014-05-272014-05-272012Гаврись О. М. Фактори і тенденції розвитку ринків непродовольчих товарів / О. М. Гаврись, М. А. Антоненко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 11. – С. 14-18.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6841В статті розглядається розвиток ринку непродовольчих товарів. Досліджуються етапи розвитку від радянських часів до сучасності. У роботі розглядаються фактори, що впливають на формування ринку непродовольчих товарів, а саме побутової техніки.In the article the development of non food product market is described. The stages of development of the Soviet era to the present era studied. In this paper the factors influencing the market non-food items such as household appliances are researched.ukелектронікавиробництвопобутова технікаФактори і тенденції розвитку ринків непродовольчих товарівArticle