Гапоненко, Ольга ЄвгенівнаЧубченко, Г. В.2014-05-282014-05-282012Гапоненко О. Є. Формування інноваційного портфелю підприємств на базі маркетингових досліджень / О. Є. Гапоненко, Г. В. Чубченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 12. – С. 37-41.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6893В статті розглядається сутність та зміст поняття інноваційного портфелю, наведені критерії та принципи реалізації маркетингових досліджень на підприємстві для успішного функціонування портфелю інновацій.This article represents the essence and composition of concept brief-case of innovations, supplies criteria and fundamentals of realization marketing researches at the enterprise for brief-case of innovations successful functioning.ukінноваціїдіяльність підприємницькадоля ринкуmarketings researchesinnovative projectsmarket fateinnovative brief-caseФормування інноваційного портфелю підприємств на базі маркетингових дослідженьArticle