Куць, Н. Г.2015-05-272015-05-272015Куць Н. Г. Транспортний гібридний енергокомплекс / Н. Г. Куць // Вісник Нац. техн. ун–ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле– та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 10 (1119). – С. 44-48.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15028Проведено аналіз гібридного автомобіля з електротягою і тепловим двигуном в порівнянні з магнітодинамічним мотор–генератором і вихровим тепловим насосом. Розроблено принципову схему транспортного гібридного енергокомплексу з електротягою і вихровим тепловим насосом. Показана принципова можливість повністю забезпечити енергоспоживання транспортним засобом в процесі його руху від теплового насоса. Встановлено, що вентилятор, компресор і турбіна зі спеціальними лопатками являють собою вихровий тепловий насос і показано, як можна ці пристрої застосувати як теплового насоса на транспорті.It was maded an analysis of hybrid car with electric traction and heat engine compared to magnetodynamic motor–generator and vortical heat pump. The development of electric vehicles is constrained by large dimensions and weight characteristics that are produced, electric motors, generators and batteries. As a result, the costs for producing of electric cars are far superior then cars with internal combustion engine. It was showing a principal possibility to fully meet power consumption in a vehicle during its motion from the heat pump. It has been established that the fan, a compressor and a turbine with special swirl vanes are actually the vortex heat pump and it is shown how these devices can be applied as a heat pump in transport.ukгібридний електромобільмагнітодинамічний мотор–генераторвихровий тепловий насоселектротягаhybrid electricvortex heat pumpelectric tractionhybrid power complexТранспортний гібридний енергокомплексTransport gіbridny energy complex populationArticle