Косенко, Олександра ПетрівнаЯковлєв, Анатолій ІвановичПерерва, Петро ГригоровичСударкіна, Світлана ПетрівнаВасильцова, Світлана ОлександрівнаКітченко, Олена МиколаївнаКобєлєв, Валерій МиколайовичКучіна, Світлана ЕдуардівнаЛарка, Людмила СергіївнаЛитвиненко, Марія ВладиславівнаМайстро, Руслана ГригорівнаМірошник, Марія ВолодимирівнаРоманчик, Тетяна ВолодимирівнаТкачова, Надія ПетрівнаШапран, Олена ЄвгенівнаДяченко, Тетяна АнатоліївнаМаксименко, Яна АнатоліївнаЧернобровкіна, Світлана ВіталіївнаУсов, Максим АнатолійовичКолотюк, Олена ІванівнаПономаренко, Валерія Вадимівна2018-04-272018-04-272018Маркетингова діяльність підприємств [Електронний ресурс] : навч. посібник / О. П. Косенко [та ін.] ; ред. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2018. – 1008 с. – Режим доступу: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35863https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35863У навчальному посібнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Навчальний посібник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.ukмаркетингекономіна теоріямаркетингова діяльністьмаркетингові дослідженнянаукові дослідженняуправління маркетинговими дослідженнямиринокконкурентоспроможність товаруконкуренціямаркетингова товарна політикамерчандайзингнестандартний маркетингсоціально-етичний маркетингмаркетинг відносинелектронна комерціяканали збуту продукціїмаркетингова інфраструктура ринкумаркетинговий менеджментпроектний менеджментбрендингмаркетингова політика комунікаційрекламні технологіїрекламний менеджментрекламна компаніямаркетинговий аудитМаркетингова діяльність підприємствBookhttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329https://orcid.org/0000-0003-0520-7513https://orcid.org/0000-0002-4028-7697