Marchuk, L. S.2024-01-312024-01-312023Marchuk L. S. Study of types of modern international marketing [Electronic resource] / L. S. Marchuk // Міжнародні економічні відносини. Сталий розвиток України в умовах глобалізації та Європейської економічної інтеграції: проблеми, перспективи, ефективність. ФЕНІКС-2023 : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 грудня 2023 р. = International economic relations: sustainable development of Ukraine in the context of globalization and European economic integration: problems, prospects, efficiency. PHOENIX-2023 : materials of the Intern. sci.-practic. conf., December 19, 2023 / ред. кол.: Є. І. Сокол [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т", ННІ економіки, менеджменту та міжнар. бізнесу . – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 72-73. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/73549.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/73549eneconomic activityfinanceproduct-oriented marketingmixed marketingexportimportStudy of types of modern international marketingArticlehttps://orcid.org/0000-0002-7108-1632