Книш, Анастасія Євгенівна2019-03-112019-03-112018Книш А. Є. Застосування методів коучингового підходу при викладанні дисципліни "математичні методи в психології" / А. Є. Книш // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2018. – № 2. – С. 18-27.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40153В статті аналізуються проблеми, що виникають в процесі викладання дисципліни "Математичні методи в психології" студентам-психологам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Надається порівняння самоаналізу та об'єктивного оцінювання математичних компетенцій майбутніх психологів. Описуються можливості використання коучингового підходу при викладанні в закладах вищої освіти. Подано стислий опис програми заходів, що передбачають використання коучингового підходу при викладанні дисципліни "Математичні методи в психології". Наводяться емпіричні докази ефективності запропонованої програми заходів з використанням коучингового підходу.The problems that arise during the teaching of the discipline "Mathematical Methods in Psychology" for students-psychologists of the first (Bachelor) level of higher education are analyzed in the article. The comparison of introspection and objective evaluation of mathematical competences of future psychologists is presented. The possibilities of using the coaching approach in teaching at higher education institutions are described. A brief description of the program of activities that provides the coaching approach in teaching the discipline "Mathematical Methods in Psychology" is given. Empirical evidence of the effectiveness of the proposed program of activities using the coaching approach is presented.ukматематичні компетенціїтехнології викладаннястудент-психологзаклади вищої освітиmathematical competencescoaching approachteaching technologiesЗастосування методів коучингового підходу при викладанні дисципліни "математичні методи в психології"Application of coaching methods at teaching discipline "mathematical methods in psychology"Article10.20998/2078-7782.2018.2.02https://orcid.org/0000-0003-0211-2535