Кравченко, Ганна Юріївна2017-09-112017-09-112015Кравченко Г. Ю. Концептуальна модель адаптивного управління розвитком кафедральної системи інституту післядипломної педагогічної освіти України / Г. Ю. Кравченко // Massachusetts Review of Science and Technologies. – 2015. – № 2 (12). – P. 443-448.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31131У статті розглянуто визначення понятть «кафедральна система», «адаптивне управління розвитком кафедральної системи». У межах дослідження розкрито значення концептуальної моделі адаптивного управління розвитком кафедральної системи для інститутів післядипломної педагогічної освіти, її функції, структуру та зміст компонентів.Determination of values of concepts «сathedral system», «adaptive management development of the cathedral system, is given in the article». Is considered the conceptual model of adaptive management development of the cathedral system, its functions, structure and komponent.ukякість освітипростір освітнійпроцес освітнійметодика кваліметричнамоніторингadaptive managementcathedral systemconceptual modelКонцептуальна модель адаптивного управління розвитком кафедральної системи інституту післядипломної педагогічної освіти УкраїниConceptual model of adaptive management development of the cathedral system of institutes of post-education pedagogical formation of UkraineArticle