Панчук, А. С.2015-01-182015-01-182012Панчук А. С. Аналіз розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств / А. С. Панчук // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 56 (962). – С. 134-141.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11819У статі розроблено методику аналізу розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств, досліджено потенціал торговельних підприємств у розрізі його складових: функціональний блок, маркетинговий блок та ресурсний блок та запропановано модель оцінки розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств.The method of analysis of developed of potential of strategic marketing management commercial activity of enterprises is developed in the article, potential of point-of-sale enterprises is investigational in the cut of his constituents: function box, marketing block and resource block, and also the model of estimation of developed of potential of strategic marketing management commercial activity of enterprises is offered.ukкомерційна діяльністьстратегічне управліннямаркетингове управлінняcommercial activitystrategic managementmarketing managementАналіз розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємствArticle