Райко, Діана Валеріївна2014-02-202014-02-202011Райко Д. В. Методичний підхід до оцінювання ефективності діяльності департаменту маркетингу підприємства / Д. В. Райко // Наукові праці Національного університету харчових технологій. – 2011. – № 39. – C. 90-95.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4288Дістало подальшого розвитку пропозиції з організаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства за допомогою розробленої організаційної структури департаменту маркетингу для крупного машинобудівного підприємства, до складу якого включено три відділи: маркетингового дослідження, розвитку бізнесу, комунікацій. Основою організаційного забезпечення є система показників оцінки ефективності діяльності департаменту маркетингу, що побудована за двома рівнями: оцінки ефективності його розвитку в цілому та результативності роботи кожного з відділів департаменту.Has been subsequently developed proposals for organizational support of marketing activities of industrial enterprises by developed organizational structure of marketing department for large, enterprise, composed of three divisions include: market research, business development, communications. The basis of organizational support is the system performance evaluation of the marketing department, built on two levels: evaluation of its development as a whole and the performance of each of the divisions of the Department.ukуправління стратегічнепідприємство машинобудівнедослідження маркетинговірозвиток бізнесукомунікаціїсистема показниківperformanceMarketing Departmentmethodical approachМетодичний підхід до оцінювання ефективності діяльності департаменту маркетингу підприємстваMethodological approach to assessment of activities of the company's marketingArticle