Шаповал, Віктор ВячеславовичКосенко, Олександра ПетрівнаПерерва, Петро Григорович2022-12-102022-12-102022Шаповал В. С. Розвиток методів позиціонування товару на ринку / В. С. Шаповал,, О. П. Косенко, П. Г. Перерва // Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах фнституційних змін : зб. наук. пр. Всеукр. наук.-практ. конф., [27 жовтня 2022 р.] / орг. ком.: Н. Канцедал [та ін.] ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Полтава : ПДАУ, 2022. – С. 1149-1151.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/59999Обгрунтовано, що позиціювання товару дозволяє відрізнятися від конкурентів, завоювати лояльність аудиторії та підвищити рівень її утримання. Ретельно продумана стратегія позиціонування товару допомагає підприємству побудувати чіткий образ бренду в голові споживача та зайняти своє місце на ринку. Саме це мотивує клієнтів купувати продукти підприємства, навіть не замислюючись.ukпозиціонуваннямаркетингринокефективністьпопитпропозиціяпідприємстваРозвиток методів позиціонування товару на ринкуArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329