Райко, Діана ВалеріївнаПаймаш, А. В.Кролівець, Ігор Валерійович2024-06-032024-06-032024Райко Д. В. Ефективність цифрових маркетингових стратегій у формуванні сучасної споживчої поведінки / Райко Д. В., Паймаш А. В., Кролівець І. В. // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 870.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77998ukмаркетингцифровий маркетингцифрові маркетингові стратегіїспоживча поведінкаспоживачібізнес-стратегіїЕфективність цифрових маркетингових стратегій у формуванні сучасної споживчої поведінкиArticlehttps://orcid.org/0000-0002-9307-103X