Майстро, Руслана ГригорівнаКучіна, Світлана Едуардівна2014-10-232014-10-232014Майстро Р. Г. Формування політики розподілу на підприємстві / Р. Г. Майстро, С. Е. Кучіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 34 (1077). – С. 127-133.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9692Досліджено науково-теоретичні основи політики розподілу продукції підприємства, визначено сутність та чинники вибору каналу розподілу. Обгрунтовано необхідність використання в каналі розподілу торгових посередників. Охарактеризовано нові тенденції у процесах формування каналів розподілу.The nauchno-teoreticheskie bases of policy of distributing of products of enterprise are explored, essence and factors of choice of channel of distribution is definite. The necessity of the use in the channel of distribution of auction mediators is grounded. New tendencies in the processes of forming of channels of distribution are described.ukдіяльність підприємствпрямий маркетингполітика розподілуканали розподілувиробникипосередникиспоживачіdirect response marketingpolicy of distributingchannels of distributionmediatorsproducersuserФормування політики розподілу на підприємствіForming of politics of distributing on enterpriseArticle