Козлова, Олена АркадіївнаКруць, О. О.2023-03-272023-03-272023Козлова О. А. Соціально-відповідальний маркетинг: принципи та особливості впровадження [Електронний ресурс] / О. А. Козлова, О. О. Куць // Розвиток сучасного українського суспільства у соціологічному вимірі : матеріали 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25 листопада 2022 р. / ред. кол.: В. М. Мороз [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 28-32. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/63644.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/63644ukсталий розвитоксоціальні цінностітрадиційний маркетингспонсорствоблагодійністьуправління бізнесомконкурентоспроможністьінвестиційна привабливістьСоціально-відповідальний маркетинг: принципи та особливості впровадженняSocially responsible marketing: principles and features of implementationArticle