Райко, Діана Валеріївна2014-02-172014-02-172008Райко Д. В. Розвиток промислового підприємства та його маркетингова діяльність / Д. В. Райко // Економічний вісник НТУУ "КПІ" : зб. наук. пр. – Київ : НТУУ "КПІ", 2008. – № 5. – С. 263-271.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4205В даній статті було зроблено висновок про те, що розвиток промислового підприємства як соціально-економічної системи забезпечує тільки маркетингова діяльність, а маркетинг необхідно розглядати як філософію бізнесу; доповнено класифікацію протиріч; оновлено бачення процесу розвитку з урахуванням впливу маркетингової діяльності; доповнено класифікацію розвитку промислового підприємства такими ознаками: спрямованість (на внутрішнє і зовнішнє середовище), сутність або контекстність перетворень (економічні, соціальні), явність (явний, латентний розвиток); пов’язано види розвитку із загальними стратегіями та фазами життєвого циклу промислового підприємства.The article concludes that any enterprise as a socio-economic system is provided by marketing activity only, and marketing is to be regarded as philosophy of business; the classification of contradiction is supplemented, the concept of development process taking into consideration marketing activity effect has been reviewed. There has also been supplemented the development classification of an industrial enterprise with the following features: orientation (at both outer environment inner environment), essence or context (of economic and social), obviousness (open or latent development); the kinds of development have been connected with general strategies and stages of industrial enterprise existence.ukуправління стратегічнецикл життєвийтрансформаціяфілософія бізнесусистема соціально-економічнаРозвиток промислового підприємства та його маркетингова діяльністьArticlehttps://orcid.org/0000-0002-9307-103X