Грідіна, Аліна ОлегівнаПроскурня, Олена МихайлівнаПерерва, Петро Григорович2022-04-142022-04-142022Грідіна А. О. Формування передумов розвитку ринку споживачів послуг гастрономічного туризму в Україн / А. О. Грідіна, О. М. Проскурня, П. Г. Перерва // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 лютого 2022 р. – Рівне : Зень О., 2022. – С. 58-60.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56435Доведено, що туристичний бізнес сьогодні стає дедалі складнішим, позаяк у ньому перетинаються інтереси різних державних підприємств і служб, невирішені остаточно відносини власності, брак ефективності управління галуззю, відсутності розуміння місцевих органів влади у підтримці різних проектів розвитку різних видів туризму.ukгастрономічний туризмбізнесмаршрутирозвитокефективністьФормування передумов розвитку ринку споживачів послуг гастрономічного туризму в УкраїніThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329