Шевченко, Марина МиколаївнаНазарова, Тетяна ЮріївнаДяченко, І. С.2022-10-112022-10-112021Шевченко М. М. Особливості розробки маркетингової стратегії виходу підприємства на закордонний ринок / М. М. Шевченко, Т. Ю. Назарова, І. С. Дяченко // Проблеми соціально-економічного розвитку підприємств : матеріали 14-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 29-30 листопада 2021 р. / заг. ред. С. А. Меховича ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : Планета-Прінт, 2021. – С. 28-29.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58394ukCOVID-19управління підприємствамаркетингстратегічне управліннястратегічний маркетингзовнішні ринкиміжнародний маркетингмаркетинг-міксринки В2Вринки В2Сміжнародна маркетингова стратегіязакордонні ринкиОсобливості розробки маркетингової стратегії виходу підприємства на закордонний ринокArticle