Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаГура, Тетяна Віталіївна2015-10-222015-10-222013Ігнатюк О. А. Технологічний аспект підготовки майбутніх конкурентоспроможних інженерів на прикладі психолого-педагогічних та управлінських дисциплін / О. А. Ігнатюк, Т. В. Гура // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. – Запоріжжя : КПУ, 2013. – Вип. 28 (81). – С. 487-493.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/17649Статтю присвячено проблемі підготовки майбутніх інженерів до професійної діяльності. У центрі уваги перебувають питання визначення моделі професійно значущих якостей конкурентоспроможних інженерів на сучасному ринку праці. Визначено зміст і сутність етапів соціально-педагогічного проектування моделі професійно значущих якостей майбутніх інженерів на прикладі інтегрованих дисциплін.The article is devoted to a problem of preparation of the future engineers to professional activity. At the centre of attention there are questions of definition of model of professionally meaning qualities of the competitive engineers in the modern market of work. The contents and essence of stages of social - pedagogical designing of model of professionally meaning qualities of the future engineers on an example of the integrated disciplines is defined.ukвища технічна освітаінтегровані навчальні дисципліниконкурентоспроможний фахівецьмайбутній інженерінженерна освітапрофесійні компетенціїфахова підготовкаcompetitive expertintegrated educational disciplinesfuture engineerprofessional competenceprofessional trainingtechnical universityТехнологічний аспект підготовки майбутніх конкурентоспроможних інженерів на прикладі психолого-педагогічних та управлінських дисциплінTechnological aspect of preparation of the future competitive engineers on an example of psychology -pedagogical and administrative disciplinesArticle